marți, 12 noiembrie 2013

AZI ..nu..poate maine...

Sunt asa de mahnita in sinea mea...nu am crezut ca a face bine se intoarce dupa un timp cu rau impotriva mea,nu am crezut ca a incerca sa intelegi ce se intampla in jurul tau sau cu cei din jurul tau poate fi la un moment dat un bumerang mortal pentru suflet....Orice gest as face, imi este judecat cu totul altfel decât l-am gândit. Pricep repede, în mod clar ceilalti trag concluzii pripite; nu înţeleg ce-ai vrut să spui ,poate nu eşti atent sau, în mod clar, nu eşti de aceeaşi părere cu ceilalti . Ba mai mult...sa fii invinuit pentru lucruri pe care nu le-ai facut...o ..de ce oare incep sa ma obisnuiesc cu aceasta atitudine ,sau poate nu?poate m-am cam saturat sa am mereu postura asta de ''cap plecat'' ...ce ati face in locul meu? astept sfaturi,pareri,sugestii...ana camelia

Niciun comentariu: