sâmbătă, 22 mai 2010

AMINTIRI

Trecand prin viata ,am crezut ca voi gasi...si chiar am alergat ,intalnind fel si fel de oameni care mi-au dat impresia ca sunt prieteni...AM trait mult timp doar cu impresia...dar in tot acest timp,care ptr unii pare o eternitate insa a fost doar o clipa ,acum cand privesc in urma,realizez ca au fost doar cateva persoane care cu adevarat au insemnat ceva,acele persoane m-au facut sa nu renunt ,mi-au dat curaj sa merg mai departe.Acum ,de multe ori traiesc din amintiri...tare frumoase au fost clipele ,dar ca de obicei ce-i frumos trece repede...acum ,lasand in urma toate...nu ramane decat sa imi amintesc si sa ma bucur de faptul ca am trait o viata frumoasa...Amintirile imi vor umbri viata si ma voi simti cu siguranta mereu norocoasa,ptr ca multi ar fi vrut sa aiba parte de atatea impliniri.

Niciun comentariu: